مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 15:272022-04-12سياسي

حضرت خدیجه بی منت پیامبر را در مأموریت خود پشتیبانی کرد


حضرت خدیجه(س) بی منت و با تمام توان مالی و جان خود پیامبر(ص) را در مأموریت خود پشتیبانی و یاری کرد.

- اردبیل- کارشناس مسائل دینی گفت: حضرت خدیجه(س) بی منت و با مال و جان خود، پیامبر(ص) را در مأموریت خود پشتیبانی و یاری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام فرج بهزاد بعد از ظهر سه شنبه در مسجد کارشناسان اردبیل و در جمع روزه داران اردبیل اظهار کرد: سالروز رحلت حضرت خدیجه (س) در دهمین روز از ماه مبارک رمضان ایام پر حزن و اندوهی را برای نبی مکرم اسلام رقم زد چرا که آن حضرت سال های طولانی با حضرت خدیجه زیر یک سقف زندگی کرد و بهترین شریف و زوج آن حضرت در طول عمر مبارکش بود.

وی تصریح کرد: در سخت ترین روزهایی که نبی مکرم اسلام در حال رشد و پرورش بود، حضرت خدیجه با پشتیبانی های همه جانبه سعی کرد تا آن حضرت را مأوا و مسکن داده و زمینه آرامش روحی و روانی نبی مکرم اسلام را فراهم کند.

امام جمعه موقت اردبیل گفت: در طول زندگی مشترک نیز حضرت خدیجه همواره سعی کرد تا بدون منت پیامبر (ص) را در انجام مأموریت های مختلف یاری کرده و اسوه زنان عالم حضرت فاطمه زهرا (س) پرورش یافته دامنه چنین زن بی بدیل است.

حجت الاسلام بهزاد افزود: حضرت خدیجه به رغم دارایی و همچنین ثروت و مکنت فراوان، همیشه در خدمت اسلام بوده و سعی کرد به رغم همه ناملایمتی ها در جامعه عرب، پیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت خدیجه بی منت پیامبر را در مأموریت خود پشتیبانی کرد

حضرت خدیجه بی منت پیامبر را در مأموریت خود پشتیبانی کرد