مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 15:272022-04-12اقتصادي

تامین آب 94 درصد از جمعیت گلستان از منابع زیرزمینی


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گلستان از وجود 625 حلقه چاه در سطح استان خبر داد و گفت: تعداد 625 حلقه چاه آب از منابع آب زیرزمینی در سطح استان گلستان تامین می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، ایرج حیدریان صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: تعداد 625 حلقه چاه آب در سطح استان گلستان وجود دارد که از آب های منابع زیرزمینی تامین می شود.

وی با بیان اینکه تقریبا 2 میلیون نفر از جمعیت گلستان تحت پوشش آب و فاضلاب گلستان است، تصریح کرد: منابع آب استان گلستان 2 هزار و 485 میلیون متر مکعب است که 50 درصد آن سطحی و 50 درصد به صورت زیرزمینی است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گلستان با اشاره به اینکه منابع آب سطحی در بخش شرب هنوز به مدار بهره برداری نرسیده است، ابراز کرد: امیدواریم با همت سازمان آب منطقه ای این اتفاق رقم بخورد تا استان گلستان از آب سطحی بهره مند شوند.

* نیاز آبی در استان گلستان 7 هزار و 243 لیتر بر ثانیه است حیدریان با بیان اینکه نیاز آبی در استان گلستان 7 هزار و 243 لیتر بر ثانیه است، خاطرنشان کرد: کمبودی که در سطح استان گلستان داریم یک هزار و 706 لیتر بر ثانیه است.

وی با اشاره به اینکه مساحت پوشش برف در سال جاری 161 کیلومتر مربع است، اظهار کرد: مساحت پوشش برف در ابتدای سال آبی تاکنون حدود 300 کیلومتر مربع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب 94 درصد از جمعیت گلستان از منابع زیرزمینی

تامین آب 94 درصد از جمعیت گلستان از منابع زیرزمینی