مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 15:422022-04-12بين الملل

آیا زمان احیای روابط دمشق و آنکارا فرا رسیده است؟


برخی از تحلیلگران می گویند که رییس جمهور ترکیه به منظور پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری این کشور و برای احیای روابط خود با کشورهای عربی ابتدا بایست از دروازه سوریه گذر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، گزارش اخیر منابع ترکیه ای درباره تلاش آنکارا برای احیای روابط با دمشق احتمالاتی را درباره عادی سازی روابط دو طرف در آینده نه چندان دور مطرح کرد.

شبکه المیادین به تازگی در گزارشی به این مسئله پرداخت و نوشت: افشاگری های مطبوعات پس از سفر بشار اسد رییس جمهور سوریه به کشور امارات عربی متحده، صحبت از نگرش جدید آنکارا برای احیای روابط با دمشق را مطرح کرد به ویژه آنچه روزنامه ترکیه ای حرییت درباره سیاست های متعادل ترکیه عنوان نمود .

روزنامه حرییت اخیرا در گزارشی نوشته بود که آنکارا پیش از سفر اخیر رییس جمهور سوریه به امارات عربی متحده پیام هایی برای دمشق در خصوص در جریان بودن گفت و گوهایی در دولت این کشور برای عادی سازی روابط با سوریه ارسال کرده است که در این گفت و گوها -بنابر گفته روزنامه حرییت- از دمشق خواسته شده که از فرصت مشغولیت روسیه در جنگ اوکراین به منظور ایجاد فضایی برای بهبود روابط آنکارا و دمشق استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا زمان احیای روابط دمشق و آنکارا فرا رسیده است؟

آیا زمان احیای روابط دمشق و آنکارا فرا رسیده است؟