مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 15:522022-04-12سياسي

نامه نواب رییس کمیسیون های امنیت و بهداشت به رییسی


نواب رییس کمیسیون های امنیت ملی و بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رییس جمهور با تاکید بر لزوم تقویت ابعاد نظارتی و انجام بازرسی های لازم برای کنترل دقیق بازار دارو و جلوگیری از هرگونه اخلال توسط سوداگران خواستار صدور دستورات ویژه در حوزه دارو شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، عباس مقتدایی اظهار کرد: بنده به عنوان نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و جلیل میرمحمدی به عنوان نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان در نامه ای به رییس جمهور و معاون اول رییس جمهور نکاتی درخصوص دارو متذکر شدیم.

متن نامه عباس مقتدایی و جلیل میرمحمدی نواب رییس کمیسیون های امنیت ملی و بهداشت مجلس شورای اسلامی به رییس جمهور به شرح زیر است: حضرت آیت الله دکتر رییسیریاست محترم جمهوری اسلامی ایران جناب آقای دکتر مخبرمعاون اول محترم رییس جمهور باسلام و احترام، به استحضار می رساند، هرگونه کوتاهی در پیش بینی های لازم برای مواد اولیه، ماده موثره دارو و تجهیزات پزشکی مصرفی بیماران می تواند نگرانی هایی را در آینده پدید آورد.

این درحالی است که به دنبال حذف ارز ترجیحی (4200 تومانی) در لایحه بودجه 1401 مصوب شده است که مابه التفاوت ریالی ارز ترجیحی و ارز آزاد در اختیار وزارتین بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه نواب رییس کمیسیون های امنیت و بهداشت به رییسی

نامه نواب رییس کمیسیون های امنیت و بهداشت به رییسی