مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 16:022022-04-12فرهنگي

جدیدترین اظهارات بازیگر اسکاری درباره اوکراین: قصد من بازگشت به اوکراین است


در این مقطع زندگی،انجام این کار را کم دارم.

شما هم اگر در اوکراین باشید فکر جنگیدین به ذهنتان خطور می کند و به این فکر می کنید واقعا الان در چه قرنی هستیم؟ - جدیدترین اظهارات بازیگر اسکاری درباره اوکراین: قصد من بازگشت به اوکراین است در این مقطع زندگی،انجام این کار را کم دارم.

شما هم اگر در اوکراین باشید فکر جنگیدین به ذهنتان خطور می کند و به این فکر می کنید واقعا الان در چه قرنی هستیم؟ شان پن که مدتی برای ساخت مستند در اوکراین به سر می برد، در مصاحبه اخیرش گفته به برداشتن اسلحه و پیوستن به جنگ علیه روسیه فکر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این بازیگر و کارگردان سینما در گفتگوی جدیدی که در فصلنامه Hollywood Authentic منتشر شده عنوان کرده است؛ به این فکر می کنم که علیه روسیه، اسلحه به دست بگیرم.

او که برای فیلمبرداری مستندی درباره مقاومت اوکراین در برابر روسیه به این کشور سفر کرده بود، اضافه می کند: اولین بار حدود دوسال پیش با ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین و در اوایل همه گیری کرونا به صورت مجازی از طریق زوم صحبت کردم و از آن زمان تاکنون اطلاعات زیادی بین ما تبادل شده و درست یک روز پیش از حمله روسیه به صورت حضوری با زلنسکی دیدار کردم و در روز اول تهاجم با او بودم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین اظهارات بازیگر اسکاری درباره اوکراین: قصد من بازگشت به اوکراین است

جدیدترین اظهارات بازیگر اسکاری درباره اوکراین: قصد من بازگشت به اوکراین است