مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 16:122022-04-12ورزشي

اختصاص زمین تنیس ویژه بانوان در بوستان بزرگ ولایت


عضو شورای اسلامی شهرتهران ضمن بازدید از بوستان ولایت بر استفاده از ظرفیت خدماتی، تجاری و تفریحی این بوستان تاکید کرد.

- ، زهرا شمس احسان با همراهی شهردار منطقه 19 در راستای بازدید از پتانسیل های بوستان ولایت در این بوستان حضور یافت و بر استفاده از ظرفیت خدماتی، تجاری و تفریحی این بوستان تاکید کرد.

در این بازدید که مدیران شهری نیز حضور داشتند، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص فعال کردن شهر ورزش در بوستان بزرگ ولایت گفت: با توجه به اجرای فاز مطالعاتی دهکده ورزش از سوی سازمان نوسازی شهر تهران، هم افزایی هر چه بیشتری بین سازمان ورزش شهرداری تهران و شهرداری منطقه 19 در این خصوص با جذب مخاطب و سرمایه گذار صورت پذیرد.

شمس احسان از ظرفیت بوستان بزرگ ولایت برای تبدیل به قطب خدماتی، تجاری و تفریحی در جنوب شهر تهران یاد کرد و خواستار فراهم شدن شرایط به منظور بهره مندی همه شهروندان در اقصی نقاط شهر تهران از خدمات این بوستان شد.

رییس کمیته ورزش شورای شهر تهران به فعال سازی مجموعه زمین های تنیس در بوستان بزرگ ولایت و اختصاص یکی از این زمین ها به بانوان تأکید کرد.

در ادامه مهدی هدایت نیز ضمن قدردانی از اهتمام ویژه اعضای شورای اسلامی شهر تهران به مناطق کم برخوردار خواستار در اختیار قرار دادن مجموعه های ورزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص زمین تنیس ویژه بانوان در بوستان بزرگ ولایت

اختصاص زمین تنیس ویژه بانوان در بوستان بزرگ ولایت