موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - دبيركل حزب الله لبنان - همسان سازي حقوق - حزب الله لبنان - دبيركل حزب الله - شهادت سردار - كاروان ورزش ايران - خارجي هاي فوتبال ايران - بازار تاريخي اراك - طرح هاي اقتصادي - انتخابات فلسطين اشغالي - مبينا فلاح - نوتروني - بازي نفت آبادان و آلومينيوم - هيئت مديره باشگاه پرسپوليس - انتخابات شورها - تنگ كوشك - تخت هاي بيمارستان - مارسل دسايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 16:222022-04-12اقتصادي

تبدیل 1300 کیلومتر کابل مسی به خودنگهدار در اردبیل


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: یک هزار و 300 کیلومتر سیم مسی در سال جاری به کابل خودنگهدار تبدیل خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین قدیمی عصر سه شنبه در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: در سطح استان توسط هفت پیمانکار و با اعتباری بالغ بر 260 میلیارد تومان این عملیات اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه 35 درصد شبکه در قالب 2 هزار و 36 کیلومتر به کابل خودنگهدار تبدیل شده است، تصریح کرد: سه هزار و 700 کیلومتر از این عملیات باقی مانده که تا پایان دولت سیزدهم تمامی سیم های مسی در شبکه برق اردبیل به کابل خودنگهدار تبدیل خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل طول شبکه برق استان اردبیل را 6 هزار و 350 کیلومتر اعلام کرد و گفت: با اجرای این سیستم در شبکه برق، از سرقت کابل ها جلوگیری شده و می توانیم برق مطمئن و پایداری را به مشترکان ارائه کنیم.

قدیمی به راه اندازی اپلیکیشن برق من در استان اردبیل اشاره کرد و افزود: 34 خدمت غیرحضوری در این اپلیکیشن شامل خرید انشعاب، واگذاری انشعاب، افزایش، کاهش و اصلاح بار مصرفی، ارائه کنتور هوشمند، اطلاع از میزان مصرف و… در این اپلیکیشن به مشترکان ارائه می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تاکنون 34 هزار و 625 مورد این اپلیکیشن را نصب کردند که شامل 6 درصد مشترکان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل 1300 کیلومتر کابل مسی به خودنگهدار در اردبیل

تبدیل 1300 کیلومتر کابل مسی به خودنگهدار در اردبیل