مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 16:572022-04-12بين الملل

آیا تبلیغات چاپی جایگاهی در آینده دارند؟


از زمان پیدایش اینترنت، مردم خبر از مرگ رسانه های مکتوب داده اند.

حقیقت آن است که اخبار عمدتاً به صورت آنلاین منتشر می شوند و اکثر شرکت های رسانه ای بزرگ در سال های اخیر تغییراتی در مدل کسب وکار خود ایجاد کرده اند تا اولویت مصرف کننده برای محتوای دیجیتال را برآورده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از چاپ روتا، این موضوع شرکت هایی که به شدت به چاپ ساک دستی، روزنامه، بیلبورد، مجلات و تبلیغات پستی اعتماد کرده اند، در چه جایگاهی قرار می دهد؟ 1.

تبلیغات چاپی در جایی که حضور فیزیکی مشتری وجود دارد، همچنان ارزشمند خواهد بود.

چاپ در حال حاضر یک رسانه هدف محور است و به این سمت بیشتر هم میل خواهد کرد.

اینگونه تبلیغ در جایی که با مشتریان خود در تماس فیزیکی هستید، مانند یک فروشگاه خرده فروشی یا برگزاری رویداد، منطقی است.

به عنوان مثال، محصولات طرح پرداخت پزشکی ما در اتاق انتظار پزشک معقول است، بنابراین ما روی چاپ فولدر در آنجا سرمایه گذاری می کنیم.

و پست مستقیم موثرترین راه برای دسترسی به شهروندان سالخورده است که پست های کپی طولانی را می خوانند.

2.

مصرف کنندگان لوکس همچنان برای پلتفرم های تبلیغاتی ملموس ارزش قائل هستند.

مجلات پر زرق و برق و نشریات بزرگ دارای ویژگی خاصی هستند که رسانه های آنلاین فاقد آن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا تبلیغات چاپی جایگاهی در آینده دارند؟

آیا تبلیغات چاپی جایگاهی در آینده دارند؟