مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 17:122022-04-12سياسي

بازدید امام جمعه سی سخت از واحد پارچه فروشی که طعمه حریق شد+تصاویر و فیلم


امام جمعه شهر سی سخت به همراه اعضای ستاد نماز جمعه از فروشگاه پارچه فروشی و تولیدی لباس محلی در شهر سی سخت که طعمه حریق شد بازدید کردند و از نزدیک مشکلات صاحب این واحد تولیدی را شنیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، امام جمعه شهر سی سخت به همراه اعضای ستاد نماز جمعه از فروشگاه پارچه فروشی در شهر سی سخت که طعمه حریق شد بازدید کرد و از نزدیک درد دل صاحب این واحد تولیدی را شنیدند.

مصباح نژاد امام جمعه مرکز شهرستان دنا گفت: متاسفانه در یک حادثه  فروشگاه و کارگاه تولید لباس های محلی در شهر سی سخت که تعداد 15 خانواده را به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال زایی می کرد نیمه شب  دچار آتش سوزی شد و در شعله های آتش سوخت و خسارت 1 میلیارد و پانصد میلیون تومانی به صاحب کارگاه وارد کرد.

مصباح نژاد اظهار داشت: بر خود واجب دانستم که از نزدیک محل این حادثه را بازدید کنم و مراتب را به مقامات کشوری و خیرین مکاتبه نماییم تا بلکه راه خیری باز شود و به کمک این خانواده بیایند.

وی گفت: خانم نظری صاحب پارچه فروشی درخواست یک عدد کانکس داشتند که انشالله در اختیار ایشان قرار خواهیم داد و هر آنچه هم که در توان داشته باشیم از این بانوی کارآفرین دریغ نخواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید امام جمعه سی سخت از واحد پارچه فروشی که طعمه حریق شد+تصاویر و فیلم

بازدید امام جمعه سی سخت از واحد پارچه فروشی که طعمه حریق شد+تصاویر و فیلم