مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 17:272022-04-12ورزشي

تلاش اصفهان برای میزبانی از جام باشگاه های فوتسال آسیا


رییس هیئت فوتبال استان اصفهان از تلاش این نهاد برای اخذ میزبانی مسابقات جام باشگاه های فوتسال آسیا در سال جاری خبر داد.

- ، علی طاهری بعد از ظهر سه شنبه در نشست خبری مجازی با خبرنگاران در خصوص حواشی اتفاقات پیش آمده در جریان بازی ایران و لبنان در مشهد اظهار داشت: متأسفانه اتفاق خوبی نبود و در ادامه هم بازتاب خوبی به دنبال نداشت و متولی فوتبال استان خراسان رضوی باید گزارشی را به فدراسیون ارائه داده تا آن ها هم جوابگوی مسئولان کشوری و اعضا مجمع باشند.

اعضا مجمع فدراسیون با 32 امضا درخواست بررسی اتفاقات مشهد و شفاف سازی در این زمینه بودند که امیدواریم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

وی در پاسخ به این سوال که باتوجه پیشنهاد میزبانی اصفهان، چرا این مسابقه در مشهد برگزار شد؟ افزود: با توجه به اینکه این رویداد بین المللی تلقی می شود و AFC و FIFA نظارت ویژه ای روی آن داشتند، قبولی میزبانی مستلزم هماهنگی بین مسئولان سازمان ها اجرایی از جمله استانداری، شهرداری، ستاد کرونا ، اداره کل ورزش و جوانان و همچنین تأمین اعتبارات برای میزبانی داشت که بنابه مدت زمان کوتاهی که از زمان ارسال نامه در تاریخ 25 بهمن ماه به هیئت فوتبال استان و ضرب الاجل هفت روزه و همچنین عزل رییس فدراسیون در این زمان با بررسی تمام جوانب و میزبانی های بسیار خوب اصفها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش اصفهان برای میزبانی از جام باشگاه های فوتسال آسیا

تلاش اصفهان برای میزبانی از جام باشگاه های فوتسال آسیا