مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 17:472022-04-12سياسي

هنر انقلاب اسلامی سرشار از صلح و صفا است/مکتب اسلام نجات بخش عالمیان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: هنر انقلاب اسلامی در تقابل با هنر مبتذل غرب سرشار از صلح و صفا، معنویت و محبت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا قاسمیان عصر سه شنبه در آیین گشایش نمایشگاه هفته هنر انقلاب اسلامی در حوزه هنری اردبیل اظهار کرد: هنر انقلاب اسلامی در گام اول به رغم آشفتگی های رسانه ای، سعی دارد تا در مسیر اعتلای اخلاق و مبانی معرفتی حرکت کرده و به صورت شفاف زمینه بهبود زندگی انسان ها را به وجود آورد.

وی جریان انقلاب را جریان تعالی بخش و تحول آفرین توصیف کرد و گفت: از آنجایی که اسلام نیز تعالی بخش است به راحتی می توان در مکتب هنر انقلاب اسلامی به سمت تعالی و تحول انسان ها حرکت کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل تصریح کرد: انقلاب اسلامی به صورت کمی و کیفی به تولید آثار ارزشمند همراه با معنویت در عرصه هنر کمک کرده و هنرمندان نیز با زبان هنر توانسته اند زیبایی های خالق و معبود را به نمایش بگذارند.

قاسمیان افزود: امروز به واسطه هنر و تلاشی که هنرمندان انجام می دهند، زیبایی های خلقت 2 چندان نمود پیدا کرده و این نشان می دهد که مسئولیت یک هنرمند در این عرصه، مسئولیتی جهانی است.

وی با بیان اینکه هنرمندان با میل، رغبت و علاقه تمام تلاش می کنند تا تمایلات بشر را به سمت تعالی سوق داده و از ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر انقلاب اسلامی سرشار از صلح و صفا است/مکتب اسلام نجات بخش عالمیان

هنر انقلاب اسلامی سرشار از صلح و صفا است/مکتب اسلام نجات بخش عالمیان