مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 18:022022-04-12بين الملل

چرا عراق از شکایت از ایران به سازمان ملل منصرف شد!؟


حمله موشکی پیشدستانه ایران به مواضع جاسوسی-اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در اقلیم کردستان در 22 اسفندماه سال گذشته بلافاصله با واکنش تند برخی مقامات عراقی و نخست وزیر این کشور قرار گرفت و خبرهایی مبنی بر احتمال شکایت عراق از ایران در شورای امنیت سازمان ملل منتشر شد.

- بین الملل تابناک: حمله موشکی پیشدستانه ایران به مواضع جاسوسی-اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در اقلیم کردستان در 22 اسفندماه سال گذشته بلافاصله با واکنش تند برخی مقامات عراقی و نخست وزیر این کشور قرار گرفت و خبرهایی مبنی بر احتمال شکایت عراق از ایران در شورای امنیت سازمان ملل منتشر شد.

با این وجود پایگاه خبری العربی الجدید اعلام کرده است دولت عراق از شکایت از ایران به دلیل حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اربیل [مقر موساد] صرف نظر کرده است.

در همین رابطه حسن هانی زاده تحلیلگر مسائل خاورمیانه در گفتگو با تابناک اظهار داشت: در پی عقب نشینی دولت عراق از طرح شکایت علیه جمهوری اسلامی پیرامون حمله به پایگاه جاسوسی اسراییل در اربیل این سوال مطرح شده که چه عاملی موجب شد عراق از شکایت خود صرف نظر کند؟ اساسا پایگاه مشترک امریکا و اسراییل در شمال اربیل مرکز اقلیم کردستان عراق از سال 2016 عملا فعالیت خود را آغاز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا عراق از شکایت از ایران به سازمان ملل منصرف شد!؟

چرا عراق از شکایت از ایران به سازمان ملل منصرف شد!؟