مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 18:172022-04-12اقتصادي

بهره برداری از معادن باید در چارچوب قانون باشد


رییس سازمان صمت گیلان با تأکید بر اینکه بهره برداری از معادن باید در چارچوب قانون باشد، گفت: برای واگذاری 37 معدن از طریق مزایده در گیلان برنامه ریزی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیمور پورحیدری بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از معادن شهرستان رودبار با تأکید بر اینکه بهره برداری از معادن باید در چارچوب قانون باشد، اظهار کرد: علاوه بر فعالیت معدنی، معادن باید به مسئولیت اجتماعی نیز توجه کنند.

وی با بیان اینکه همه ضوابط باید با نظارت سازمان نظام مهندسی معدن و مسئولان فنی معادن در حین عملیات معدنی برای کاهش مخاطرات رعایت شود، افزود: مطالبات حقوق دولتی معادن نیز به طور دقیق پیگیری شود.

رییس سازمان صمت گیلان با اشاره به اینکه قانون معادن کاملاً شفاف است، تاکید کرد: از رویکردهای سطحی و غیر کارشناسی در بهره مندی از مواهب و ذخایر طبیعی معدنی استان پرهیز شود تا پویایی در حوزه تولید و صنایع معدنی و به تبع آن اشتغال آفرینی که مورد تأیید مقام معظم رهبری است رخ دهد.

وی به برنامه فعال سازی برخی از معادن راکد در سال جدید از طریق مزایده اشاره کرد و افزود: هم اکنون 42 معدن در گیلان فعالیت و دارای پروانه بهره برداری هستند و برنامه ریزی شده 37 معدن دیگر که دارای ذخایر معدنی مناسب برای سرمایه گذاری و بهره برداری هستند از طریق مزایده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از معادن باید در چارچوب قانون باشد

بهره برداری از معادن باید در چارچوب قانون باشد