مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 18:272022-04-12سياسي

عذرخواهی سخنگوی شورای شهر کرج از بازدید کنندگان جشنواره لاله ها


از شهردار کرج درخواست می شود تا فرصتی برای جبران خسارت به شهروندان و هم استانی های عزیز بدهیم تا به صورت رایگان از این جشنواره دیدن کنند.

- از شهردار کرج درخواست می شود تا فرصتی برای جبران خسارت به شهروندان و هم استانی های عزیز بدهیم تا به صورت رایگان از این جشنواره دیدن کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج از بازدیدکنندگان هشتمین جشنواره لاله های باغ گل های پارک شهید چمران کرج به خاطر مشکلاتی در امر رویش لاله های این جشنواره عذرخواهی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج ، علی قاسم پور روز سه شنبه در نشست رسمی این شورا اظهار داشت: مدیریت شهری کرج پیش از آغاز سال جدید با تبلیغات زیاد ، مردم را به بازدید جشنواره لاله های کرج ترغیب کرد اما متاسفانه جشنواره امسال رنگ و بوی همیشگی را نداشت و بازدید کنندگان نتوانستند به دلیل شکوفا نشدن لاله ها لذت ببرند.

وی ادامه داد: همه ما می دانیم که گیاهان نقطه سیر تکامل دارند تا به رویش برسند ، طبق بررسی که در سال های گذشته انجام شد به طور معمول کاشت پیاز لاله در ماه های آبان و آذر هر سال انجام می شود.

سخنگوی شورای شهر کرج گفت : با بررسی اسناد و مدارک ، سازمان سیما ، منظر و فضای سبز کرج در اواخر آبان ماه سال گذشته از شهردار کرج اجازه تکلیف می کند که به چه شکل و چگونه این جشنواره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عذرخواهی سخنگوی شورای شهر کرج از بازدید کنندگان جشنواره لاله ها

عذرخواهی سخنگوی شورای شهر کرج از بازدید کنندگان جشنواره لاله ها