مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 19:372022-04-12بين الملل

همسویی سازشکاران با تل آویو خنجری به ملت فلسطین است


عضو دفتر جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به محکومیت عملیات های شهادت طلبانه از سوی سازشکاران، آنرا به مثابه خنجری به ملت فلسطین دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، یوسف الحساینه عضو دفتر جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به محکومیت عملیات شهادت طلبانه در تل آویو از سوی سازشکاران گفت: محکومیت عملیات شهادت طلبانه در تل آویو از سوی تشکیلات خودگردان فلسطینی و برخی سازشکاران عرب و رژیم های منطقه ای که حول محور آنها می چرخند، به مثابه خنجری به ملت فلسطین و امت عربی است.

وی افزود: این همچنین به میراث فرهنگی و ارزشهای ما خدشه وارد می کند.

الحساینه گفت: مدت زمان زیادی طول نخواهد کشید تا این مجذوب شدگان و مبهوت شدگان این رژیم بیدار و آگاه خواهند شد و کسانی که سراب و توهم به ملتهای خود تحویل دادند به ماهیت خانه عنکبوتی این رژیم در برابر ضربات مقاومت و مبارزان فلسطینی، پی خواهند برد.

گفتنی است که بسیاری از کشورهای سازشکار که در راس آنها ترکیه و امارات قرار دارند و نیز تشکیلات خودگردان فلسطین، عملیات شهادت طلبانه در تل آویو را محکوم کردند که این خشم مردم فلسطین را به همراه داشت و آنرا در راستای حمایت از اشغالگران در ریختن خون ملت فلسطین و پایمال کردن حقوق فلسطینی ها دانستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسویی سازشکاران با تل آویو خنجری به ملت فلسطین است

همسویی سازشکاران با تل آویو خنجری به ملت فلسطین است