مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 20:322022-04-12سياسي

لزوم مشارکت شرکت ها و صنایع بزرگ برای رفع مشکلات آموزشی شوش


سرپرست فرمانداری شهرستان شوش گفت: شرکت ها و صنایع این شهرستان موظف هستند در قالب مسئولیت های اجتماعی نسبت به رفع مشکلات واحدهای آموزشی در این شهرستان اقدام کنند.

- ، محمود عیدانی عصر امروز سه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان شوش اظهار کرد: احساس می کنم که بندهای مرتبط با شورای آموزش و پرورش شوش اصلاً در این جلسات شورا پیاده سازی نشده است؛ شورای آموزش و پرورش بندهای متفاوتی دارد که باید بر اساس آنها نیز مصوبات و تصمیمات در این شورا گرفته شود.

وی گفت: در نشست امروز متوجه برخی مشکلات حوزه آموزش و پرورش شوش شدم که نیاز است با جلسات مستمر و برنامه ریزی منظم نسبت به رفع آنها اقدام شود.

عیدانی بیان کرد: در این دو سالی که مدارس تعطیل بودند، بهترین فرصت بود تا کارهای خوبی نسبت به تکمیل و نوسازی فضاهای آموزشی انجام شود که به خوبی از این فرصت استفاده نشده است.

وی تصریح کرد: شهرستان شوش دارای امکانات و ظرفیت های بسیار خوب در زمینه مختلف از جمله آموزش است ولی از آنها استفاده نمی شود در حالی که شهرهای دیگر با توجه امکانات و ظرفیت های آن کارها پیش می رود مثل شهر نفتی یا گاز یا مناطق آزاد از امکانات اینها استفاده می شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان شوش اظهار کرد: باید از ظرفیت شرکت ها و صنایع بزرگ شهرستان شوش در راستای اجرای مسئولیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مشارکت شرکت ها و صنایع بزرگ برای رفع مشکلات آموزشی شوش

لزوم مشارکت شرکت ها و صنایع بزرگ برای رفع مشکلات آموزشی شوش