مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 20:572022-04-12سياسي

اعتبار لازم برای کمپ ماده 16 اختصاص یافت/معتادان متجاهر جمع شوند


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: مبالغ خوبی به زندان ها برای کمپ ماده 16 داده شد و بنا شده تا معتادان متجاهر به سرعت جمع آوری شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا نجاتی ظهر امروز سه شنبه در نشست هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان اظهار کرد: اعتیاد تنها برای عده ای خاص نیست بلکه افرادی که در این منجلاب گرفتار شدند شاید از همه چیز برخوردار بودند اما جذابیت کاذب این مواد خانه مان سوز آنها را جذب کرده است.

وی با بیان اینکه مسئولان حاضر به دنبال تعداد بالای جلسات نباشند، عنوان کرد: این نشست ها زمانی مؤثر است که مصوبات آن اجرا شود.

نجاتی با اشاره به استعمال علنی مواد مخدر برخی از معتادان در شهر بیان کرد: جماعت معتادان در شهر حیثیت نظام را از بین می برند و استعمال آنها در شهر جرم است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان با اشاره به فعالیت هایی که پیش از این در زمینه جمع آوری قلیان ها صورت می گرفت، تصریح کرد: امروز تمام پارک های ما تبدیل به قلیان سرا شده است و مسؤولان امر باید پاسخگو باشند.

نجاتی با تاکید بر اینکه جمع آوری معتادان باید در دستور کار قرار گیرد، ادامه داد: افرادی که در جلسات شرکت می کنند به صورت ثابت باشند تا از مصوبات جلسات قبل آگاهی کامل داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار لازم برای کمپ ماده 16 اختصاص یافت/معتادان متجاهر جمع شوند

اعتبار لازم برای کمپ ماده 16 اختصاص یافت/معتادان متجاهر جمع شوند