مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 21:072022-04-12سياسي

مردمداری سید محسن شفیعی زبانزد خاص و عام بود


فرمانده قرارگاه کربلا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر جمعیت بی نظیری در تشییع پیکر پاک حاج سید محسن شفیعی شرکت کردند به خاطر اخلاق، رفتار و کارگشایی ایشان در جامعه اسلامی بود.

- سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: عالم ربانی حاج سید محسن شفیعی هم در دانشگاه و هم در حوزه از اساتید مجرب، گرانقدر و گرانسنگ ما بوده است.

وی با اشاره به ویژگی های اخلاقی این عالم ربانی بیان کرد: آنچه که ما درباره آقا سید محسن باید صحبت کنیم اخلاق و رفتار او است که این مسئله سبب شد هم در بین جوانان و هم در بین نوجوانان و هم در بین خانواده ها و هم در بین عموم مردم محبوبیت خاصی داشته باشد که جذب دین شوند.

فرمانده قرارگاه کربلا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یادآوری این نکته که اخلاق خوش آقا سید محسن سبب شد که خیلی ها جذب  شوند، تصریح کرد: اگر جمعیت بی نظیری در تشییع پیکر پاک حاج سید محسن شفیعی شرکت کردند به خاطر اخلاق، رفتار و کارگشایی ایشان در جامعه اسلامی بود.

وی در ادامه با بیان این نکته که مردمداری سید محسن شفیعی زبانزد خاص و عام بود،  خاطرنشان کرد: در جهاد تبیین رهبر معظم انقلاب می فرمایند که مسئولان، علما بین مردم باشند که نشانه بین مردم بودن آقا سید محسن جمعیتی بود که در تشییع پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردمداری سید محسن شفیعی زبانزد خاص و عام بود

مردمداری سید محسن شفیعی زبانزد خاص و عام بود