مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 21:272022-04-12اقتصادي

لزوم ورود صندوق توسعه ملی به سرمایه گذاری در شرکت های بزرگ دانش بنیان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هفدهمین نشست از سلسله نشست های تخصصی همایش علمی صندوق ثروت ملی و عدالت بین نسلی با همکاری مدرسه حکمرانی شهید بهشتی به صورت مجازی با موضوع نقش صندوق توسعه ملی در تحقق شعار سال 1401 (تولید، - رییس هیات عامل صندوق توسعه ملی، آینده را متعلق به شرکت های دانش بنیان دانست و گفت: صندوق توسعه ملی نیز باید از روش های سنتی گذشته خود فاصله گرفته و با توجه به سهام ارزشمند بسیاری از شرکت های دانش بنیان در این بخش نیز اقدام به سرمایه گذاری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هفدهمین نشست از سلسله نشست های تخصصی همایش علمی صندوق ثروت ملی و عدالت بین نسلی با همکاری مدرسه حکمرانی شهید بهشتی به صورت مجازی با موضوع نقش صندوق توسعه ملی در تحقق شعار سال 1401 (تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین) به صورت برخط برگزارشد.

در این نشست مجازی، مهدی غضنفری رییس هیأت عامل صندوق توسعه ملی و حسین اسفندیاری معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان سخنران اصلی حضور داشتند.

مهدی غضنفری رییس هیأت عامل صندوق توسعه ملی، با توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر استفاده از علم و دانش بنیان ها در فرایند تولید کشور، اظهار داشت: ورود صندوق به حوزه ی شرکت های دانش بنیان رمز ماندگاری سرمایه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ورود صندوق توسعه ملی به سرمایه گذاری در شرکت های بزرگ دانش بنیان

لزوم ورود صندوق توسعه ملی به سرمایه گذاری در شرکت های بزرگ دانش بنیان