مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 22:422022-04-12اقتصادي

570 کیلوگرم شیشه در مرز ایران و افغانستان کشف شد


معاون حقوقی و نظارت گمرک جمهوری اسلامی ایران از کشف 570 کیلوگرم شیشه در مرز ایران و افغانستان خبر داد.

- ، فریده زیبدی روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه ناظر گمرکات آذربایجان غربی با اشاره به کشف 570 کیلوگرم شیشه در مرز ایران و افغانستان طی روز گذشته ادامه داد: این امر نشان می دهد که مأموران گمرک با همه توان در راستای جلوگیری از قاچاق تلاش می کنند.

وی با اشاره به اینکه تسریع و تسهیل تجارت توقع همگان از گمرک و وظیفه مهم این نهاد در راستای توسعه کشور به شمار می رود، گفت: در این راستا، جلوگیری از استهلاک مجوزها بسیار ضروری است.

زبیدی افزود: ما وظیفه داریم تا همه رویه های گمرکی را با دقت انجام دهیم که در این راستا جلوگیری از استهلاک مجوزها و سرعت در انجام رویه ها ضروری است.

وی اضافه کرد: آذربایجان غربی، استانی استراتژیک برای گمرک جمهوری اسلامی ایران است و همه توان این نهاد در راستای توسعه و تجهیز و اجرای سامانه ها، تجهیز گمرکات این استان به ایکس ری و سایر تجهیزات کنترلی به کار گرفته می شود.

معاون حقوقی و نظارت گمرک جمهوری اسلامی ایران، پیشرفت و توسعه را راهبرد اساسی گمرک جمهوری اسلامی در همه حوزه ها دانست و اظهار کرد: باید با رویکرد و دید جدید بتوانیم بیش از پیش منشأ پیشرفت و توسعه گمرکات باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

570 کیلوگرم شیشه در مرز ایران و افغانستان کشف شد

570 کیلوگرم شیشه در مرز ایران و افغانستان کشف شد