مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 23:472022-04-12ورزشي

راه نفوذ به تیم سیرجان را می دانستیم


سرمربی تیم فوتبال مبارکه سپاهان با بیان اینکه برای بازی مقابل سیرجان برنامه خاصی داشتیم، گفت: خوشحالیم که بعد از سال ها توانستیم تیم سیرجان را شکست دهیم و به آینده امیدوارتر شویم.

- بیان محمودی شامگاه (سه شنبه، 23 فروردین ماه) پس از اولین برد سپاهان مقابل شهرداری سیرجان و از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال زنان، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ابتدا باید به خبرنگاران و رسانه ها که همیشه تیم ما را حمایت کردند، خسته نباشید بگویم و همچنین از تمام بازیکنانم که امروز از جان مایه گذاشتند و تک تک خطوط را حفظ کردند، تشکر کنم.

نتیجه بسیار خوبی به دست آوردیم.

وی افزود: برای این بازی خیلی وقت بود برنامه داشتیم و بعد از 5 سال موفق به برتری مقابل تیم شهرداری سیرجان شدیم، بازیکنان تیم با تمام وجود می خواستند که این بازی را ببرند و این اتفاق رقم خورد.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان در خصوص عملکرد بازیکنانش اضافه کرد: در این فصل حتی روی نیمکت نیز بازکین ضعیف نداریم و این دست ما را باز گذاشته و در تمرین ها فقط رقابت بر سر این است که چه کسی در زمین باشد، اما در کل مهم نتیجه است و این برد را به مجموعه مدیریتی فولاد مبارکه سپاهان تبریک می گویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه نفوذ به تیم سیرجان را می دانستیم

راه نفوذ به تیم سیرجان را می دانستیم