مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 00:122022-04-12سياسي

فقرزدایی، سیاست محوری دولت/ اجرای برش استانی نقشه فرهنگی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، گفت: فقر زدایی سیاست محوری و اصولی برنامه های اجتماعی کشور و دولت در سال جاری است.

- ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، گفت: فقر زدایی سیاست محوری و اصولی برنامه های اجتماعی کشور و دولت در سال جاری است.

بهرام ستاری دستنایی اظهار کرد: جمهوری اسلامی همواره براساس توجه به محرومین و در راستای خدمت به اقشار اجتماعی کم برخوردار در خط مقدم فعالیت و برنامه ریزی است و در سال جاری با تأکید رییس جمهور برای رفع فقر برنامه ریزی جامعی در دست تدوین دارد که در آینده ای نزدیک عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: انتظار می رود تمام دستگاه های اجرایی و کمیته رفع فقر و فرمانداران برای اجرای این برنامه همکاری لازم را به عمل آورند.

ستاری دستنایی در ادامه ضمن پر اهمیت دانستن سیاست های اجتماعی و فرهنگی، عنوان کرد: اجرای برش استانی نقشه فرهنگی کشور که توسط کارگروه اجتماعی و فرهنگی و شورای فرهنگ عمومی استان با کمک سازمان مدیریت و برنامه ریزی و سایر دستگاه های اجرایی تدوین شده، در دستور کار اقدامات سال جاری قرار می گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، عنوان کرد: اجرای برش استانی نقشه فرهنگی می تواند برخی از معضلات و آسیب های اجتماعی و فرهنگی ازجمله تقویت بنیان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقرزدایی، سیاست محوری دولت/ اجرای برش استانی نقشه فرهنگی

فقرزدایی، سیاست محوری دولت/ اجرای برش استانی نقشه فرهنگی