مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 01:222022-04-12اقتصادي

صرفه جویی 14 میلیون لیتری زنجانی ها در مصرف بنزین


مدیرشرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان از افزایش مصرف گاز طبیعی فشرده (CNG)گفت: از ابتدای سال تا کنون به ازای CNG عرضه شده در جایگاه ها به خودروهای دو گانه سوز، - ‏ حمید حبیبی، مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به اجرای مطلوب طرح دوگانه سوز کردن خودروها در منطقه زنجان، در سال 1400 بالغ بر 700 دستگاه انواع خودرو های عمومی تاکسی و وانت بار ، تاکسی تلفنی و اینترنتی در سطح استان دوگانه سوز شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان با اشاره به اینکه تاکنون یک هزار و 350 خودرو دوگانه سوز شده است، افزود: با استقبال مالکان این خودروها از طرح یاد شده، این افراد همچنان می توانند در طرح مذکور از طریق وبگاه اینترنتی به نشانی GCR.

NIOPDC.

ir ثبت نام کرده و از تسهیلات مصوب استفاده کنند.

وی افزود: در طرح مذکور هزینه دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی وانت و تاکسی رایگان بوده و از مالکان خودروهای آژانس و مسافربر شخصی اینترنتی تنها 20 درصد هزینه دوگانه سوز کردن دریافت می شود.

حبیبی در ادامه از افزایش مصرف گاز طبیعی فشرده (CNG)گفت: از ابتدای سال تا کنون به ازای CNG عرضه شده در جایگاه ها به خودروهای دو گانه سوز، بالغ بر 14 میلیون لیتر در مصرف بنزین صرفه جویی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی 14 میلیون لیتری زنجانی ها در مصرف بنزین

صرفه جویی 14 میلیون لیتری زنجانی ها در مصرف بنزین