مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 06:372022-04-13سياسي

راز موفقیت در کارها باور داشتن به توانمندی هاست


یک بانوی کارآفرین موفق در حوزه مشاغل خانگی سیستان و بلوچستان گفت: رمز موفقیت هر فرد توکل به خدا و باورداشتن به توانمندی ها و بهره گرفتن از دانش و علم و مهارت آموزی است.

- مینا محمدآبادی در گفت و گو با ایسنا بیان کرد: بنده با داشتن 13سال سابقه کار در خیاطی پیرو آشنایی با خانمی سوزن دوز با گذراندن دوره آموزشی با توجه به علاقه ای که به این هنر داشتم، توانستم با تلفیق هنر سوزن دوزی و خیاطی کارهای زیبا، خلاقانه و جدیدی را انجام بدهم.

وی افزود: تاکنون توانستم به بیش از 40 نفر آموزش رایگان ارائه دهم و تعدادی از این عزیزان را جهت ثبت در سامانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به دبیرخانه طرح معرفی کنم و توانستم برای افرادی که ثبت نام هستند در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی که با محوریت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی در حال اجراست بستر کار فراهم نمایم.

وی اظهار داشت: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی تاکنون برای سایر دوستان گامهای مثبتی در زمینه ثبت برند و ثبت شرکت برداشته اند که تا بحال شامل حال بنده نشده که ان شاءالله با گرفتن مشاوره و راهنمایی های مثبتی که از سمت کارشناسان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی ارائه می شود در این زمینه گامهای مثبتی بردارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز موفقیت در کارها باور داشتن به توانمندی هاست

راز موفقیت در کارها باور داشتن به توانمندی هاست