مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 07:172022-04-13فرهنگي

احیای انجمن های هنری رویکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد گیلان است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه سیاست احیای انجمن ها در دستور کار این اداره کل قرار دارد، گفت: استفاده از ظرفیت های مردمی و هنرمندان زمینه ساز کسب موفقیت است.

- ، رضا ثقتی شامگاه سه شنبه در همایش استانی مشق آیه ها در لاهیجان با بیان اینکه رویکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تمرکز زدایی و برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری در سطح شهرستان ها است، اظهار کرد: بسیاری از هنرمندان برجسته گیلان در شهرستان ها فعالیت دارند به همین منظور به دنبال استفاده حداکثری از این ظرفیت ها است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه اختتامیه رویدادهای هنری در رشت برگزار می شود، تصریح کرد: اختتامیه همایش مشق آیه ها در آینده نزدیک و با حضور هنرمندان در رشت برگزار می شود.

وی با بیان اینکه رویدادهای هنری پس از دو سال قوت تازه ای به خود گرفته است، افزود: روزانه حدود 25 رویداد هنری در گیلان برگزار می شود و امیدواریم این روند امسال با پتانسیل بالایی ادامه یابد.

ثقتی با اشاره به اینکه اداره و معاونتی موفق است که از قدرت و ظرفیت مردم و هنرمندان استفاده کند، بیان کرد: سیاست احیا و تقویت انجمن ها در دستور کار ارشاد است و اگر اداره ای نتواند انجمن های خود را احیا کند عملاً پیشرفتی در کار خود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای انجمن های هنری رویکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد گیلان است

احیای انجمن های هنری رویکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد گیلان است