مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 07:422022-04-13اقتصادي

تابستان در راه و لزوم اندیشیدن تدابیر برقی در زنجان


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: نیاز است که مشترکان نسبت به مصرف بهینه اقدام کنند.

- پیام جوادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: به دلیل افزایش دمای هوا و کاهش بارندگی در ادوار گذشته و نیز نداشتن توازن تولید، مصرف برق به صورت فزاینده ای افزایش می یابد.

در پیک بار تابستان پارسال با مراجعه حضوری به صنایع بزرگ یا کوچک و برگزاری جلسات با انجمن های تخصصی و شرکت ها، تعداد 10 هزار و 787 تفاهم نامه فیزیکی یا الکترونیکی منعقد شد و مشترکان همکار به میزان 153 میلیارد ریال نیز پاداش دریافت کردند که امسال نیز امیدواریم با همیاری مشترکان صنعتی، کشاورزی و سایر تعرفه ها بتوانیم تفاهم نامه های همکاری خوبی منعقد کنیم تا در تابستان شاهد هیچ خاموشی ناخواسته واضطراری نباشیم.

وی افزود: به استناد قانون هدفمند کردن یارانه ها و در اجرای حکم مندرج در بند (ی) تبصره (8) قانون بودجه سال گذشته کل کشور و بر اساس مصوبه هیئت وزیران در سال 1400، بهای برق مشترکان کم مصرف (در سقف مصرف 50 درصد الگوی مصرف) تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی برابر صفر محاسبه می شود.

این مسئول ادامه داد: بر همین اساس تعرفه های برق مصارف خانگی مشترکان کمتر از الگوی مصرف بر اساس تصویب نامه سال 1397 هیئت وزیران تعیین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابستان در راه و لزوم اندیشیدن تدابیر برقی در زنجان

تابستان در راه و لزوم اندیشیدن تدابیر برقی در زنجان