مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 07:422022-04-13سياسي

«عدالت» مبنای پرداختن به هنرهای نمایشی در حوزه انقلاب قرار گیرد


امیر دژاکام معتقد است اگر بخواهیم به گونه ای ریشه ای به تعریفی از هنر انقلاب دست یابیم باید بیش از هر چیز دیگری عدالت را مبنای پرداختن به هنرهای نمایشی در حوزه انقلاب قرار دهیم.

- ، امیر دژاکام بازیگر و کارگردان تئاتر، هم زمان با برپایی هفته هنر انقلاب درباره نقش و اهمیت تولیدات نمایشی با موضوعاتی همچون انقلاب و دفاع مقدس اظهار کرد: عدالت، مرکزی ترین و اصلی ترین خواسته ملت ایران در دوران انقلاب اسلامی ایران بود و از همان سال های آغازین حرکت به سمت انقلاب بنا بر این بود که انسان های اندیشمند و متخصص هرکدام در جایگاه خود قرار گیرند و مردم به حقوق به حق خود دست یابند.

وی افزود: هنر انقلاب نیز همین مسیر را دنبال کرد هرچند که در مواردی دچار حرکت به سمت شعارگویی و پروپاگاندا شدیم اما واقعیت آن است که اگر بخواهیم به گونه ای ریشه ای به تعریفی از هنر انقلاب دست یابیم باید بیش از هر چیز دیگری، عدالت را مبنای پرداختن به هنرهای نمایشی در حوزه انقلاب قرار دهیم که به دنبال آن، آزادی، امنیت و پیشرفت در مسیر خیر و تعالی محقق خواهد شد.

دژاکام با تأکید بر اینکه پس از انقلاب اسلامی ایران، جمعیت قابل توجهی از بازیگران، نویسندگان و کارگردانان کار بلد، خوش ذوق و مستعد به عرصه تئاتر معرفی شدند، یادآور شد: در این راستا اگر بخواهیم مروری بر ادو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«عدالت» مبنای پرداختن به هنرهای نمایشی در حوزه انقلاب قرار گیرد

«عدالت» مبنای پرداختن به هنرهای نمایشی در حوزه انقلاب قرار گیرد