مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 07:522022-04-13سياسي

غرب و صهیونیسم از تکفیری ها برای اقدامات تروریستی حمایت می کنند


یک نماینده مجلس با اشاره به اقدام تروریستی حرم مطهر رضوی گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی تکفیری ها را تحریک می کنند تا علیه مسلمانان اقداماتی از این دست را انجام دهد.

- حسین محمد صالحی دارانی نماینده مردم فریدن و فریدونشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به اقدام تروریستی حرم مطهر رضوی گفت: با توجه به اتفاقاتی که در منطقه از جمله کشورهای عراق و افغانستان در حال رخ دادن است، همچنین خروج نیروهای بیگانه از غرب آسیا، ملت های منطقه در حال منسجم شدن هستند به همین جهت دشمنان می خواهند از راه های مختلف بین ملت ها شکاف به وجود بیاورند.

وی ادامه داد: دشمنان به این باور رسیده اند که جمهوری اسلامی ایران با اقتدار روزافزون خود که دائما در حال افزایش است، بین ملت های منطقه اعم از شیعه و سنی اتحاد و انسجام ایجاد کرده است.

صالحی تفرقه افکنی را یکی از راه های دشمنان برای رسیدن به اهدافشان دانست و گفت: دشمنان برای رسیدن به اهدافشان راهی جز تفرقه افکنی را پیش روی خود نمی بینند، به همین جهت به وسیله انجام اقدامات تروریستی سعی در ایجاد اختلاف بین شیعیان و برادران اهل تسنن دارند.

وی افزود: به شهادت رساندن مبلغان مذهبی اعم از شیعه و سنی نشان دهنده این است که آمریکا و کشورهای غربی از اقتدار روز افزون اسلام ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرب و صهیونیسم از تکفیری ها برای اقدامات تروریستی حمایت می کنند

غرب و صهیونیسم از تکفیری ها برای اقدامات تروریستی حمایت می کنند