مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 07:572022-04-13اقتصادي

136 هنرمند صنایع دستی زنجان تحت پوشش بیمه قرار گرفتند


معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی استان زنجان گفت: 136 هنرمند صنایع دستی استان در سال گذشته بیمه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، الناز خدایی فرد افزود: بیش از 1223 هنرمند دارای شناسه صنایع دستی در استان زنجان فعالیت می کنند که تاکنون حدود 136 نفر از مجموع به سازمان های بیمه گر معرفی و از مزایای آن منتفع شده اند.

وی تصریح کرد: طی سال گذشته 21 نفر به بیمه صندوق روستاییان، کشاورزان و عشایر، 107 نفر به تامین اجتماعی و 8 نفر نیز به بیمه بازنشستگی معرفی شدند.

این مسئول ادامه داد: عمده این صنعت گران در رشته های ملیله کاری، چاقوسازی، مسگری، تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، قلم زنی، گلیم بافی، سفالگری، مُنبت کاری، تولیدات چرمی دست دوز و غیره مشغول به فعالیت هستند.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی استان زنجان خاطرنشان کرد: هنرمندان صنایع دستی که دارای کارت مهارت از میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هستند، می توانند با مراجعه به این اداره کل و دریافت معرفی نامه به صندوق بازنشستگان روستایی و عشایر استان مراجعه کنند.

هنرمندان صنایع دستی که تحت پوشش هیچ بیمه ای نیستند، می توانند از خدمات بیمه صندوق بازنشستگان روستایی و عشایر بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

136 هنرمند صنایع دستی زنجان تحت پوشش بیمه قرار گرفتند

136 هنرمند صنایع دستی زنجان تحت پوشش بیمه قرار گرفتند