مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 08:122022-04-13پزشكي

تسریع در روند توسعه بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) زاهدان با حمایت قاطع وزیر بهداشت


معاون نظارت و ارزشیابی طرح های عمرانی وزارت بهداشت گفت: با تغییری که در پیمانکار پروژه بیمارستان خاتم الاانبیا زاهدان انجام شده و با حمایت قاطع وزیر بهداشت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، محسن سلیمی در بازدید طرح های عمرانی حوزه جنوب استان در حوزه بهداشت و درمان اظهار کرد: طرح توسعه بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) زاهدان با 6 هزار متر مربع زیربنا از سال  1395 و در قالب طرح تحول نظام سلامت شروع شد امّا به دلیل خلف وعده و سایر تخلفات شرکت پیمانکار موضوع به مرجع قضایی ارسال شد که همین مسئله باعث شد این پروژه برای سال ها متوقف بماند.

معاون نظارت و ارزشیابی طرح های عمرانی وزارت بهداشت افزود: در بازدیدهایی که از شهرستان های تحت پوشش دانشگاه های علوم پزشکی زاهدان و ایرانشهر داشتیم به طور کلّی شاهد تحرک جدّی در پیمانکاران طرف قرار داد بودیم و هشدارهای لازم به پیمانکارانی که با تاخیر در حال اجرای تعهدات خود بودند نیز داده شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز در این بازدید اظهار کرد: با حمایت و تاکید قاطع وزیر بهداشت مقدمات احیاء کارگاه ساختمانی بخش اورژانس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان فراهم شد.

حبیب غزنوی گفت:  با توجه به تاخیر و سایر کوتاهی هایی که در اجرای این پروژه صورت گرفته بود، پی گیری های همکاران ما برای فسخ قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در روند توسعه بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) زاهدان با حمایت قاطع وزیر بهداشت

تسریع در روند توسعه بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) زاهدان با حمایت قاطع وزیر بهداشت