مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 08:322022-04-13ورزشي

مدال برنز مسابقات جهانی اختراعات سوییس به محققان ایرانی رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمود امندی به عنوان سرپرست گروه، رومینا شیرازی و روژینا شیرازی اعضای این تیم در این مسابقات بودند.

این مسابقات از 16 تا 20 مارس سال جاری میلادی در ژنو سوییس و با حمایت رسمی مرکز مالکیت های معنوی سازمان ملل متحد و همچنین انجمن جهانی اختراعات و بسیاری از مراکز معتبر علمی، تحقیقاتی و صنعتی اتحادیه اروپا برگزار شد.

محمود امندی، سرپرست گروه در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در این دوره از مسابقات بیش از 550 اختراع از سراسر جهان شرکت داشتند که پژوهشگران ایرانی توانستند حائز مدال برنز مسابقات و تقدیر ویژه در بخش علوم داده و کامپیوتر شوند.

وی افزود: این تیم ایرانی با ساخت دستگاهی ویژه و قابل حمل که به حفظ کیفیت خواب و آرامش سلامتی افراد کمک می کند و در هنگام خواب عوامل مخرب را از بین برده و تجربه خواب بهتری را برای کاربر فراهم می کند به این موفقیت نایل آمدند.

امندی ادامه داد: این دستگاه با ایجاد بوی مصنوعی مناسب و ایجاد علائم ادراکی تعبیه شده، کاهش ضریب مخرب آنتن موبایل، کنترلر ویژه دمای محیط و چند امکان ویژه دیگر بالاترین کیفیت خواب را برای کاربر خود ایجاد می کند.

وی تصریح کرد: خواب یکی از بخش های اصلی زندگی انسان هاست که به صورت متوسط هر انسان حدود یک سوم از عمر خود را در این وضعیت س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدال برنز مسابقات جهانی اختراعات سوییس به محققان ایرانی رسید

مدال برنز مسابقات جهانی اختراعات سوییس به محققان ایرانی رسید