مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 08:372022-04-13بين الملل

جان کری جنگ اوکراین را نشانگر ضرورت گذار به سمت انرژی های پاک و مستقل دانست


نماینده ویژه رییس جمهوری آمریکا در امور تغییرات اقلیمی در کنفرانسی در جزیره پالائو ضمن تاکید بر اینکه درگیری ها در اوکراین نشان می دهد که اکنون زمان روی آوردن به سمت انرژی پاک و مستقل است، - نماینده ویژه رییس جمهوری آمریکا در امور تغییرات اقلیمی در کنفرانسی در جزیره پالائو ضمن تاکید بر اینکه درگیری ها در اوکراین نشان می دهد که اکنون زمان روی آوردن به سمت انرژی پاک و مستقل است، از تمامی کشورها خواست تا استفاده از منابع انرژی تجدیدپذیر را افزایش دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، روسیه معمولا حدود 40 درصد از گاز مورد نیاز اروپا را تامین می کند و همین امر تلاش های غرب برای اعمال تحریم های اقتصادی علیه دولت ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه به خاطر اقدامات نظامی اش در اوکراین را پیچیده کرده است.

جان کری، نماینده ویژه رییس جمهوری آمریکا در امور تغییرات اقلیمی در افتتاحیه کنفرانس اقیانوس های ما در جزیره پالائو گفت: اکنون زمان آن است که گذار به آینده ای مبتنی به انرژی پاک و مستقل را سرعت ببخشیم.

این کنفرانس امروز (چهارشنبه) در جزیره پالائو آغاز شد تا بر مشکلات کشورهایی که در خط مقدم تغییرات اقلیمی قرار دارند همزمان با اینکه با افزایش سطح آب دریا دست و پنجه نرم می کنند، تاکید کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان کری جنگ اوکراین را نشانگر ضرورت گذار به سمت انرژی های پاک و مستقل دانست

جان کری جنگ اوکراین را نشانگر ضرورت گذار به سمت انرژی های پاک و مستقل دانست