مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 08:422022-04-13فرهنگي

یک کلانشهر، یک سینما و هزار مشکل!


از حدود 2 سال پیش با شیوع ویروس منحوس کرونا و به دنبال تعطیلی های پی در پی، رفته رفته حضور مردم در سینماها کمرنگ شد، البته عوامل دیگری نیز در این بین در این کاهش میل و رغبت تاثیر داشت که از جمله آنها می توان به افزایش بهای بلیط سینما اشاره کرد.

- بعد از گذشت این 2 سال و کاهش آمار کرونا، انتظار می رفت که با آغاز اکران فیلم های جشنواره فجر و اکران نوروزی شاهد افزایش حضور مردم در سینماها همانند پیش از کرونا باشیم، کرونایی که سایه اش کمرنگ شده و این کمرنگ شدن سایه این بیماری باعث شد که مردم در تعطیلات نوروز 1401 مسافرت بروند، دید و بازدیدها را از سر بگیرند و خلاصه همه کارهایی که قبلا انجام می دادند را از سر گرفتند ولی متاسفانه، سینما نرفتند.

سینما عصر جدید اراک، در حال حاضر تنها سینمای این کلانشهر است و تاریخ افتتاح این سینما به سال 1372 برمی گردد، البته تا حوالی سال 98 در اراک سینما فرهنگ نیز فعال بود اما حوالی شهریور 98 بود که این سینما نیز به طور کامل تعطیل شد.

استقبال مردم از سینما در اراک به شکل عجیبی کاهش یافته است، این مسئله ای است که بارها توسط مدیران سینماهای اراک عنوان شده و حالا که پس از تعطیلی سینما فرهنگ، مدیر تنها سینمای اراک نیز از تعطیلی این مجموعه سخن می گوید، زنگ خطر فرهنگی بیش از گذشته در این شهر شنیده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کلانشهر، یک سینما و هزار مشکل!

یک کلانشهر، یک سینما و هزار مشکل!