مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 08:422022-04-13اقتصادي

پرداخت یارانه ویژه 150 هزار تومانی ماه مبارک رمضان


با دستور رییس جمهوری، یارانه کمک حمایت معیشتی ماه مبارک رمضان به مبلغ 150 هزار تومان به ازای هر یک از اعضای خانواده به حساب 11 میلیون و 38هزار و 520 نفر سرپرست خانوار واریز می شود.

- به نقل از سازمان برنامه وبودجه کشور، به دستور رییس جمهوری و در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر، یارانه کمک حمایت معیشتی ماه مبارک رمضان به مبلغ 150 هزار تومان به ازای هر یک از اعضای خانواده به حساب سرپرستان 11 میلیون و 38 هزار و 520 سرپرست خانوار واریز می شود.

بر اساس این گزارش، ساعت 24 جمعه (26 فروردین ماه 1401) یارانه 150 هزار تومانی کمک معیشت ماه مبارک رمضان به حساب سرپرستان خانوارهای شناسایی شده واریز می شود.

این مبلغ به مناسبت ماه مبارک رمضان به حساب سرپرستان شناسایی شده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که اغلب از دهک های اول تا چهارم هستند، به انضمام افراد تحت پوشش و مستمری بگیران سازمان های حمایتی همچون کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی کشور که به هر دلیلی از سهام عدالت جا افتاده اند، واریز خواهد شد.

با توجه به رویکرد دولت سیزدهم در حمایت از اقشار آسیب پذیر و کم درآمد و همچنین اجرای برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت کاهش فقر مطلق در جامعه به ویژه حمایت از خانوارهای فاقد در آمد یا با درآمد کم، این مبلغ پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت یارانه ویژه 150 هزار تومانی ماه مبارک رمضان

پرداخت یارانه ویژه 150 هزار تومانی ماه مبارک رمضان