مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 08:572022-04-13اجتماعي

چند ساله ها می توانند برای ثبت نام کلاس اول ابتدایی اقدام کنند؟


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان در نشست تخصصی با مدیران مدارس استان در بستر شبکه گفت: نوآموزان متولد نیمه دوم سال 94، نیمه اول سال 95 و مهرماه سال 95 می توانند در کلاس اول سال تحصیلی 1401-1400 ثبت نام کنند.

- ایسنا/کرمان معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان در نشست تخصصی با مدیران مدارس استان در بستر شبکه گفت: نوآموزان متولد نیمه دوم سال 94، نیمه اول سال 95 و مهرماه سال 95 می توانند در کلاس اول سال تحصیلی 1401-1400 ثبت نام کنند.

عباس ضیا در این نشست با تقدیر و تشکر از مدیران مدارس استان در زمینه پیگیری آموزش به صورت حضوری از 14 فروردین ماه سال جاری خاطر نشان کرد: بر اساس بررسی های صورت گرفته بیش از 90 درصد دانش آموزان دوره ابتدایی در کلاس درس حضور دارند.

وی با اشاره به مشکلات پیش روی مدارس در زیست بوم کرونا گفت: در دوران شیوع کرونا در مدارس عشایری و روستایی کلاس های درس به صورت حضوری برگزار می شدند و معلمان در مدارس استان جلوه هایی از ایثار و فداکاری را به نمایش گذاشتند.

ضیا بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع آزمون های نیمه دوم پایه ششم ابتدایی در استان به صورت هماهنگ شهرستانی برگزار می شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان از اجرای طرح تثبیت یادگیری ویژه دانش آموزان پایه های اول ریاضی و فارسی و پایه دوم فار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند ساله ها می توانند برای ثبت نام کلاس اول ابتدایی اقدام کنند؟

چند ساله ها می توانند برای ثبت نام کلاس اول ابتدایی اقدام کنند؟