مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 09:022022-04-13سياسي

چهارمین جشنواره شهر ایمن امسال در شیراز اجرایی می شود


رییس سازمان آتش نشانی شیراز، از پایان کار سومین جشنواره بزرگ شهر ایمن در این کلانشهر خبر داد و گفت: چهارمین مرحله این جشنواره نیز از اردیبهشت ماه کلید می خورد.

- محمدهادی قانع چهارشنبه 24 فروردین در جمع خبرنگاران گفت: برگزاری جشنواره شهر ایمن در سه مرحله طی سالهای 97، 98 و 1400 با آموزش بیش از 30 هزار شهروند و 2500 بازدید پیشگیرانه، شهر شیراز را به عنوان شهر ایمن آماده کرد.

او عنوان کرد: در ابتدا و در سال 1397 این جشنواره با هدف آگاه سازی و تشویق شهروندان و ایجاد بستری برای آشنایی آحاد جامعه با این فعالیت فرهنگی، بازدیدهای ایمنی را از مراکز درمانی، مراکز آموزشی، ادارت و سازمان ها، هتل ها و مراکز اقامتی، کارخانه ها و کارگاه ها، مناطق شهرداری و مجتمع های تجاری آغاز کرد که نتیجه آن بازدید بیش از 400 مرکز و آموزش 20 هزار شهروند شیرازی و در نهایت کاهش 47 درصدی حوادث بود.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز ادامه داد: مرحله دوم این فعالیت در سال 1398 طبق برنامه ریزی های انجام شده اولیه در فضای گسترده تری انجام شد و به آموزش وسیع مجتمع های مسکونی و بازدید از 15 هزار مجتمع مسکونی پرداخته شد.

قانع هدف اصلی سازمان آتش نشانی شیراز را تامین ایمنی شهری دانست و گفت: سازمان آتش نشانی شیراز بعد از برگزاری موفق دو جشنواره شهر ایمن در سال های 97 و 98 در سال 1400 و همزما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین جشنواره شهر ایمن امسال در شیراز اجرایی می شود

چهارمین جشنواره شهر ایمن امسال در شیراز اجرایی می شود