مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 09:022022-04-13ورزشي

تجلیل از قهرمان پارادوچرخه سواری آسیا تنها با یک دسته گل!


دارنده مدال طلای پارادوچرخه سواری در قهرمانی آسیا تاجیکستان با اشاره به عدم حمایت مسئولان ورزش استان زنجان گفت: با وجود این که در مسابقات قهرمانی آسیا تاجیکستان در تایم تریل انفرادی موفق به کسب مدال طلا شدم، - تجلیل از قهرمان پارادوچرخه سواری آسیا تنها با یک دسته گل! دارنده مدال طلای پارادوچرخه سواری در قهرمانی آسیا تاجیکستان با اشاره به عدم حمایت مسئولان ورزش استان زنجان گفت: با وجود این که در مسابقات قهرمانی آسیا تاجیکستان در تایم تریل انفرادی موفق به کسب مدال طلا شدم، اما مسئولان ورزش استان زنجان تنها با یک دسته گل از من تجلیل کردند.

مهدی محمدی در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که آیا انتظار کسب مدال در مسابقات قهرمانی آسیا تاجیکستان در ماده تایم تریل انفرادی را داشتید یا خیر؟ اظهار کرد: برای کسب مدال طلا در این مسابقات تمرینات زیادی پشت سر گذاشته بودم و شرایطم برای کسب مدال راضی کننده بود.

از سوی دیگر چون مشکلی از نظر تجهیزات نداشتم، زمان خوبی را به ثبت رساندم.

وی با اشاره به عدم حمایت مسئولان ورزش استان زنجان از او که به عنوان تنها نماینده پارادوچرخه سواری این استان است، گفت: با وجود این که بارها با کسب مدال در رشته های پیست و جاده برای این استان افتخارآفرینی کرده ام، اما هیچ وقت مورد حمایت قرار نگرفتم، حت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از قهرمان پارادوچرخه سواری آسیا تنها با یک دسته گل!

تجلیل از قهرمان پارادوچرخه سواری آسیا تنها با یک دسته گل!