مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 09:072022-04-13اجتماعي

تخصیص 10 قطعه زمین از سوی مدیریت شهری فردیس به آموزش و پرورش


مدیرکل آموزش و پرورش از ساخت مدرسه در 10 قطعه زمین در حوزه ناحیه دو این اداره کل خبر داد و گفت: این اراضی از سوی مجموعه مدیریت شهری فردیس به منظور تأمین سرانه آموزشی تخصیص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، صبح امروز در شورای آموزش و پرورش استان البرز که در این اداره کل برگزار شد، با اشاره به اینکه با فقر آموزشی در استان مواجه هستیم، گفت: منتخبان مردم در شورای اسلامی شهر فردیس با توجه به کمبود فضای آموزشی در این شهر تصمیم به تامین و واگذاری 10 قطعه زمین با کاربری آموزشی به آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج و فردیس را عملیاتی کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به فقر سرانه آموزشی، مهاجر پذیری و تراکم بالای جمعیت دانش آموزی در کلاس های درس شهر فردیس این تصمیم که یکی ازمطالبات چندین ساله و به حق مردم این شهر بوده از سوی اعضای شورای اسلامی این شهر اتخاذ شد.

این مقام مسؤول اضافه کرد: موضوع واگذاری این زمین ها در قالب طرح پیشنهادی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج و فردیس به کمیسیون املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر فردیس ارائه شد که با نظر مساعد همه اعضا و به اتفاق آرا با دوفوریت و اصل طرح موافقت و تصویب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 10 قطعه زمین از سوی مدیریت شهری فردیس به آموزش و پرورش

تخصیص 10 قطعه زمین از سوی مدیریت شهری فردیس به آموزش و پرورش