مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 09:122022-04-13سياسي

هنر انقلاب اسلامی بشریت را مجذوب خود کرده است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: هنر انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر بشریت را با ابعاد انسانی و ارزشی مجذوب خود کرده است.

- رضا قاسمیان در مراسم گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در اردبیل اظهار کرد: به رغم آشفتگی رسانه ای غرب و برخی وابستگان داخلی، هنر و عرصه فرهنگ در نظام جمهوری اسلامی ایران زمینه تحول واقعی را در ابعاد مختلف فراهم کرده است.

وی ویژگی هنر را ویژگی تعالی انسان ها و همچنین شفافیت مبانی انسانی توصیف کرد و گفت: اسلام دین تعالی بخش است و هنر برگرفته از این مکتب الهی نیز می تواند انسان ها را از روزمرگی ها و زندگی مادی نجات داده و به سمت تحول گرایی سوق دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با بیان اینکه انقلاب اسلامی با رویکرد تحول آفرین سعی کرده در حوزه هنر نیز تغییرات و نگرش های بنیادی ایجاد کند، تصریح کرد: زبان هنر بهترین زبان در بیان مفاهیم ارزشی، دینی و اخلاقی است که خداوند متعال نیز هنرمندانه از این مبانی در قرآن یاد می کند.

قاسمیان مسئولیت سخت هنرمندان را برای حضور در عرصه های جهانی یادآور شد و خاطرنشان کرد: تمایلی که بشریت امروز به سمت تعالی و دور شدن از زندگی مادی پیدا کرده دارای ارزش است و ما باید از این فرصت در مسیر نجات انسان برای رسیدن به ارزش های والا بهره برداری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر انقلاب اسلامی بشریت را مجذوب خود کرده است

هنر انقلاب اسلامی بشریت را مجذوب خود کرده است