مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 09:122022-04-13بين الملل

مسکو: سلاح های شیمیایی آمریکا تهدیدی واقعی برای بشریت است


سفارت روسیه در واشنگتن، ادعاهای آمریکا درباره استفاده از سلاح شیمیایی در اوکراین را رد کرد و گفت، روسیه برخلاف آمریکا هیچ سلاح شیمیایی ندارد و همه آنها را در سال 2017 معدوم کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، سفارت روسیه در واشنگتن ادعاهای بی پایه وزارت خارجه آمریکا درباره احتمال استفاده روسیه از سلاحهای شیمیایی در اوکراین را رد کرد.

  براساس گزارش خبرگزاری تاس، سفارت مسکو در بیانیه ای گفته، ما به اظهارات ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در روز 12 آوریل که مدعی شده بود روسیه به خاطر شکستهای ادعایی در عملیات ویژه نظامی خود در اوکراین ممکن است به استفاده از تسلیحات شیمیایی روی بیاورد توجه کردیم.

ند پرایس بار دیگر با اظهارات بیهوده ی بدون مدرک خود را انگشت نما کرد.

  دیپلماتهای روسی در سفارت این کشور در واشنگتن تصریح کردند، نیروهای مسلح روسیه نه عامل شیمایی دارد و نه می تواند از آن استفاده کند چرا که تمامی تسلیحات شیمیایی خود را در سال 2017 از بین برده است.

  در ادامه این بیانیه همچنین آمده است، اطلاعات تایید شده از سوی وزارت دفاع روسیه از آمادگی تندروهای اوکراینی برای اقدامات تحریک آمیز از جمله استفاده از تسلیحات شیمیایی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: سلاح های شیمیایی آمریکا تهدیدی واقعی برای بشریت است

مسکو: سلاح های شیمیایی آمریکا تهدیدی واقعی برای بشریت است