مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 09:172022-04-13سياسي

حمایت از راه اندازی کسب و کارهای خانگی و روستایی رسالت پارک علم و فناوری کردستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، قادرزاده، اظهار داشت: به منظور حمایت از راه اندازی کسب و کارهای خانگی و روستایی، ارتقای توانایی علمی و مهارتی افراد با توجه به نیاز جامعه، - رییس پارک علم و فناوری کردستان، حمایت از راه اندازی کسب و کارهای خانگی و روستایی، ارتقای توانایی علمی و مهارتی افراد، ترویج فرهنگ کسب و کار دانش بنیان و توسعه اشتغال را رسالت پارک علم و فناوری کردستان عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، قادرزاده، اظهار داشت: به منظور حمایت از راه اندازی کسب و کارهای خانگی و روستایی، ارتقای توانایی علمی و مهارتی افراد با توجه به نیاز جامعه، ترویج فرهنگ کسب و کار دانش بنیان و توسعه اشتغال به ویژه در حوزه صنایع خلاق و دانش بنیان برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی، پارک علم و فناوری کردستان آماده هرگونه همکاری است.

وی افزود: توانمندسازی مددجویان از طریق ایجاد اشتغال پایدار در زمینه مشاغل نوین، نوآور و دانش بنیان با استفاده از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان مرتبط با حوزه فعالیت پارک علم و فناوری مورد تأکید و توجه است.

رییس پارک علم و فناوری کردستان با اشاره به اهداف مورد نظر همکاری این دو نهاد مردمی، بیان کرد: هم افزایی برای توسعه اشتغال پایدار اقشار نیازمند به ویژه فارغ التحصیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از راه اندازی کسب و کارهای خانگی و روستایی رسالت پارک علم و فناوری کردستان

حمایت از راه اندازی کسب و کارهای خانگی و روستایی رسالت پارک علم و فناوری کردستان