مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 09:222022-04-13پزشكي

جریمه کرونایی 299 هزار خودور در نوروز به دلیل عدم تزریق واکسن مالکان


وزارت بهداشت براساس کد ملی افراد به ما اعلام کرده است که چه کسانی واکسن تزریق نکرده اند و ما هم برهمین اساس در ایام عید 299 هزار خودرو را به دلیل عدم واکسیناسیون مالکان آنها اعمال قانون کرده ایم.

- وزارت بهداشت براساس کد ملی افراد به ما اعلام کرده است که چه کسانی واکسن تزریق نکرده اند و ما هم برهمین اساس در ایام عید 299 هزار خودرو را به دلیل عدم واکسیناسیون مالکان آنها اعمال قانون کرده ایم.

رییس پلیس راهور انتظامی کشور از جریمه 299 هزار خودرو به دلیل عدم تزریق واکسن توسط مالکانشان خبر داد.

سردار کمال هادیانفر، رییس پلیس راهور انتظامی کشور در گفت وگو با ایلنا درباره جریمه خودروهایی که مالکان آنها واکسن نزده در ایام نوروز به سفر رفته بودند، گفت: در بحث جریمه های کرونایی وزارت بهداشت براساس کد ملی افراد به ما اعلام کرده است که چه کسانی واکسن تزریق نکرده اند و ما هم برهمین اساس در ایام عید 299 هزار خودرو را به دلیل عدم واکسیناسیون مالکان آنها اعمال قانون کرده ایم.

وی ادامه داد: اگر کسی واکسن زده اما جریمه شده است به هیات های 5 نفره ما مراجعه کند و نامه واکسن خود را ارائه دهد تا تغییرات اعمال شود.

رییس پلیس راهور انتظامی کشور در بخش دیگری از صحبت هایش درباره استفاده از دست افزار و دوربین البسه برای ماموران راهور گفت: در خصوص دست افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه کرونایی 299 هزار خودور در نوروز به دلیل عدم تزریق واکسن مالکان

جریمه کرونایی 299 هزار خودور در نوروز به دلیل عدم تزریق واکسن مالکان