مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 09:272022-04-13بين الملل

تعهد وزیر کشور لبنان برای منع هرگونه توهین به عربستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس


وزیر کشور لبنان پس از دیدار با سفیر عربستان اعلام کرد که بیروت متعهد است از هرگونه آزار کلامی و یا حرف و عملی که توهین به کشورهای حوزه خلیج فارس تلقی شود، - وزیر کشور لبنان پس از دیدار با سفیر عربستان اعلام کرد که بیروت متعهد است از هرگونه آزار کلامی و یا حرف و عملی که توهین به کشورهای حوزه خلیج فارس تلقی شود، خودداری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت خبری آی 24، بسام مولوی، وزیر کشور لبنان پس از دیدارش با ولید البخاری، سفیر عربستان در بیروت در دفتر خود در شرق بیروت اظهار کرد: ما متعهدیم هیچگونه آزار لفظی و یا عملی که توهین به عربستان و کشورهای حوزه خلیج (فارس) تلقی شود مرتکب نشویم و موضعگیری ما در محکومیت هرگونه تعرض و تجاوز به امنیت عربستان روشن است.

مولوی دیدار خود با البخاری را دیداری دوستانه توصیف کرد و گفت: همواره به مردم لبنان گفته ام که باید به منافع برادرانشان از جمله امنیت و آرامش عربستان و سایر کشورهای شورای همکاری خلیج فارس که تفاوتی میان لبنانی ها قائل نیستند، متعهد باشند، عربستان تمامی آنچه را برادر بزرگتر به برادر کوچکتر می دهد، در اختیار لبنان گذاشت.

وزیر کشور لبنان در ادامه گفت: آنچه انجام می دهیم برگرفته از باورمان و در ارتباط با حضور در سمت هایمان برای خدمت به مردم و امت مان است و ما بر اساس باورمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهد وزیر کشور لبنان برای منع هرگونه توهین به عربستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس

تعهد وزیر کشور لبنان برای منع هرگونه توهین به عربستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس