مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 09:272022-04-13سياسي

برخورد قاطع با پیمانکاران خاطی خدمات شهری کرج در خصوص مرگ پاکبانان


نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت: امروز شاهدیم که خسارات جبران ناپذیری در حوزه خدمات شهری به پاکبانان و خانواده آنها وارد شده که قطعاً نباید به راحتی از کنار آن گذشت و با پیمانکاران خاطی و حاشیه ساز برخورد قانونی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علیرضا رحیمی محمودآبادی، نائب رییس شورای اسلامی شهر، امروز در جمع اصحاب رسانه، در خصوص حوادث جانی پاکبانان زحمتکش  به شهردار اظهار کرد: در مرداد ماه سال گذشته اولین نطق پیش از دستور بنده در خصوص پرداخت به موقع حقوق پاکبانان و سبزبانان بود که با پیگیری مجدانه شهردار و اعضای شورا به سرانجام رسید و محقق شد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: از ابتدای دوره ششم شورای شهر کرج  4 حادثه جانی و 8 نفر جرحی در خصوص پاکبانان داشته ایم و 11 نفر هم در سال 99 حادثه و جرحی وجود داشته که جای بسی تاسف دارد که هم برای ما هم مسئولین وقت که عزم و انگیزه ای برای اصلاح روند و توقف این حوادث را نداشته اند.

لیکن در حال حاضر ما مسئولیم و مشاهده می کنیم همچنان برخی ها سرخود را در مناطق بالا می گیرند و راه می روند که انگار نه انگار اتفاقی افتاده است.

رحیمی با بیان اینکه هر کسی در این مقطع وظایفی دارد، قانون تکلیف را روشن می کند و شهردار نیز باید در این زمینه آنچه قانونیست ظرف یک هفته آتی عملیاتی نما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع با پیمانکاران خاطی خدمات شهری کرج در خصوص مرگ پاکبانان

برخورد قاطع با پیمانکاران خاطی خدمات شهری کرج در خصوص مرگ پاکبانان