مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 09:322022-04-13دانش

اولین جشنواره ملی سلامت دانشجویان برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابراهیم نعیمی، مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان گفت: جشنواره ملی سلامت دانشجویان کشور با شعار سلامت برای همه دانشجویان در همه ی دانشگاه ها فرهنگ مراقبت فردی و اجتماعی به همت دفتر مشاوره و سلامت .

- مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان گفت: نخستین جشنواره ملی سلامت دانشجویان کشور در حوزه سلامت روان و جسم و تعهد به تلاش در جمعیت دانشجویی و دانشگاه های کشور برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابراهیم نعیمی، مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان گفت: جشنواره ملی سلامت دانشجویان کشور با شعار سلامت برای همه دانشجویان در همه ی دانشگاه ها فرهنگ مراقبت فردی و اجتماعی به همت دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان برگزار می شود.

وی گفت:این جشنواره با تاکید بر اهمیت موضوع سلامت، دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور را به مشارکت فرا میخواند، فراخوانی که از همه دانشجویان دعوت می کند تا با اندیشه های خلاقانه و مهارت های خود در حیطه های مختلف علمی و فرهنگی به خلق آثاری بپردازند که در زمره اشاعه فرهنگ سواد سلامت روان و جسم، خود مراقبتی، همدلی، نشاط اجتماعی، مسئولیت پذیری و تاب آوری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین جشنواره ملی سلامت دانشجویان برگزار می شود

اولین جشنواره ملی سلامت دانشجویان برگزار می شود