مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 09:522022-04-13پزشكي

برای اشتغال در داروخانه کجا آموزش ببینیم


افراد برای اینکه بتوانند در زمینه نسخه پیچی در داروخانه مشغول به کار شوند ابتدا باید دوره نسخه پیچی در داروخانه را در آموزشگاه های آزاد بگذرانند ، - اگر به امور مربوط به داروها و کار در داروخانه علاقه دارید می توانید با گذراندن دوره نسخه پیچی داروخانه و بالا بردن علم خود در این زمینه به صورت نیمه وقت یا تمام وقت در داروخانه مشغول به کار شوید.

مطمئنا برای همه ما پیش آمده است که مریض شده و به پزشک مراجعه کرده ایم و پس از تجویز دارو توسط پزشکان ، نسخه های خود را به داروخانه برده تا داروهای تجویز شده را بگیریم .

اما آیا تاکنون فکر کرده اید که در داروخانه چه کسانی نسخه ها را خوانده و داروهای ما را تحویل می دهند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که در تمام داروخانه ها افرادی با عنوان تکنسین داروخانه کار نسخه پیچی را انجام می دهند .

این افراد زیر نظر پزشک داروساز فعالیت نموده و پاسخگوی مشتریان در داروخانه هستند.

افرادی که در زمینه نسخه پیچی داروخانه فعالیت می کنند باید دارای چه مهارت هایی باشند؟ - نسخه پیچان داروخانه باید مهارت ارتباطی خوبی داشته و بتوانند ارتباط خوبی را با مشتریان برقرار کنند.

- این افراد باید به صحبت و درخواست های مشتری با دقت گوش داده تا بتوانند درخواست های آنها را درک نموده و نیاز مشتریان را برطرف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای اشتغال در داروخانه کجا آموزش ببینیم

برای اشتغال در داروخانه کجا آموزش ببینیم