مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 10:022022-04-13سياسي

70 هکتار از اراضی بستر مسیل ها و رودخانه ها در محدوده مشهد رفع تصرف شد


در راستای صیانت و حفاظت از منابع آبی و حفظ حقوق بیت المال و به منظور جلوگیری از تعدی اشخاص به اراضی دولتی در سال 1400 حدود 70 هکتار از اراضی بستر مسیل ها و رودخانه ها بازگشایی و رفع تصرف شد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر امور منابع آب مشهد گفت: در راستای صیانت و حفاظت از منابع آبی و حفظ حقوق بیت المال و به منظور جلوگیری از تعدی اشخاص به اراضی دولتی در سال 1400 حدود 70 هکتار از اراضی بستر مسیل ها و رودخانه ها بازگشایی و رفع تصرف شد.

محمد برزویی در گفت وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: با تلاش بی وقفه همکاران گروه حفاظت و مهندسی رودخانه های این امور و گروه های گشت و بازرسی، در سال گذشته به 138 پرونده مربوط به تخلفات مرتبط با تجاوز، تصرف اراضی حریم و بستر رودخانه های محدوده تحت پوشش امور منابع آب مشهد یعنی شهرستان های مشهد، چناران، گلبهار، فریمان و طرقبه شاندیز رسیدگی شد.

وی افزود: پس از طی شدن مراحل قانونی و با اخذ دستور قضایی از دادستانی ها و همکاری نیروی انتظامی توسط این امور 138 پرونده مورد اقدام قرار گرفته که این اقدامات باعث آزادسازی و رفع تصرف حدود 70 هکتار از اراضی حریم و بستر رودخانه ها و مسیل ها در مدت مذکور شده است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 هکتار از اراضی بستر مسیل ها و رودخانه ها در محدوده مشهد رفع تصرف شد

70 هکتار از اراضی بستر مسیل ها و رودخانه ها در محدوده مشهد رفع تصرف شد