مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 10:122022-04-13بين الملل

شهباز شریف کیست و چگونه به قدرت رسید؟/ ردپای سعودی در پاکستان


«شهباز شریف»، برادر «نواز شریف»، نخست وزیر سابق پاکستان ازسوی پارلمان این کشور به عنوان جانشین «عمران خان» انتخاب شد تا توطئه آمریکا و متحدانش در امورداخلی اسلام آباد بیشتر عیان و آشکار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه صبح نو نوشت: شهباز شریف ، برادر نواز شریف ، نخست وزیر سابق پاکستان ازسوی پارلمان این کشور به عنوان جانشین عمران خان انتخاب شد تا آنگونه که عمران خان، نخست وزیر پیشین پاکستان عنوان کرده بود، توطئه آمریکا و متحدانش در امورداخلی اسلام آباد بیشتر عیان و آشکار شود و نشان دهد که احزاب پاکستان به خارج از مرزها وابسته هستند.

توطئه و وابستگی هایی که نخست وزیر جدید پاکستان در نظر دارد تا روابط خود را با واشنگتن، انگلیس و عربستان سعودی بیشتر از قدرت های نوظهور منطقه ای چون چین و روسیه توسعه دهد.

پارلمان پاکستان نواز شریف، رییس حزب اپوزیسیون  مسلم لیگ-نواز را به عنوان بیست وسومین نخست وزیر این کشور انتخاب کرد تا آنچه ازسوی تحلیلگران و رهبران دیگر احزاب سیاسی این کشور مطرح می شد، بیشتر آشکار شود؛ موضوعی که دخالت کشورهای غربی چون آمریکا و منطقه ای همچون عربستان سعودی را بیشتر نمایان می سازد تا با روی کارآمدن، حزبی نزدیک به آن ها، توطئه های منطقه ای را دنبال و تنش های منطقه ای را بیشتر از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهباز شریف کیست و چگونه به قدرت رسید؟/ ردپای سعودی در پاکستان

شهباز شریف کیست و چگونه به قدرت رسید؟/ ردپای سعودی در پاکستان