مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 10:372022-04-13سياسي

کتاب «روح توحید؛ نفی عبودیت غیر خدا» منتشر شد


کتاب «روح توحید؛ نفی عبودیت غیر خدا» نوشته آیت الله سید علی خامنه ای با تحقیق و تنظیم در موسسه فرهنگ و تمدن توحیدی (فتوت) توسط شرکت چاپ و نشر بین الملل تجدید منتشر شد.

- ، روح توحید؛ نفی عبودیت غیر خدا ، نوشته آیت الله سید علی خامنه ای، با تحقیق و تنظیم در مؤسسه فرهنگ و تمدن توحیدی (فتوت) و به مباشرت حجت الاسلام محمدرضا فلاح شیروانی -که صفحاتی نسبتاً مفصل و معرِّفِ جایگاه این اثر و نگرش توحیدی در منظر آیت الله خامنه ای هم بدان افزوده اند، توسط شرکت چاپ و نشر بین الملل منتشر شده است.

این کتاب مختصر که پس از تجربه ارائه های موسوم به طرح کلی اندیشه اسلامی به قلم خود آیت الله خامنه ای نگاشته شده، متکی بر آیات مختلف قرآن است.

این اثر هم جوانب مختلف محتوای توحید را معرفی کرده، هم از اثرگذاری توحید بر حیات فردی و اجتماعی و مواجهه آن با استکبار سخن می گوید.

این کتاب را می توان چارچوبی هدایت گر و البته پرمغز و محتوا برای کسانی دانست که می خواهند اساسی ترین و کلان ترین آموزه اسلامی را از جهت اثرگذاری بر حیات عمومی بشر دنبال کنند؛ آن چنان که می توان به خوبی موضع فعال و جهت بخش و البته مبارز اسلام را در تصویری که کتاب از آموزه مرکزی توحید عرضه می کند، بازخوانی نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «روح توحید؛ نفی عبودیت غیر خدا» منتشر شد

کتاب «روح توحید؛ نفی عبودیت غیر خدا» منتشر شد