مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 10:522022-04-13اجتماعي

تغییر ساعت کار ادارات همدان ترافیک را مضاعف کرد


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از افزایش ترافیک به دنبال تغییر ساعت کار ادارات، همزمان با ساعت بازگشایی مدارس خبر داد.

- سرهنگ فرخ جمالی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پس از بازگشایی مدارس ترافیک صبح در حال سر و سامان گرفتن بود اما با تغییر ساعت اداری والدین ترجیح می دهند فرزندان خود را به مدرسه برسانند و همین موضوع باعث افزایش ترافیک در ساعات بازگشایی مدارس شده است.

وی با بیان اینکه این مسئله باعث افزایش ترافیک و تراکم در برخی از نقاط شهر شده است، مطرح کرد: در چند نقطه شهر مشکل هندسی وجود دارد که باعث افزایش ترافیک در آن محدوده ها می شود، به عنوان مثال انتهای هنرستان، دور برگردان بعثت یا میدان مدرس، میدان رسالت و میدان عمار از جمله نقاطی هستند که اگر اصلاح هندسی نشوند در روال عادی هم مشکل ایجاد می کنند.

رییس پلیس راهور شهرستان همدان با اشاره به اینکه بیشترین ساعات ترافیک در شهر زمان بازگشایی مدارس در صبح است، افزود: پس از این ساعت ترافیک در شهر فروکش می کند و با تعطیلی مدارس دوباره شاهد ترافیک هستیم.

جمالی در پایان عنوان کرد: در روزهای اخیر مدیران برخی از مدارس در قسمت های جنوبی شهر از تردد دانش آموزان با موتور سیکلت به مدارس گلایه مند بودند، همچنین تردد دانش آموزان بدون گواهینامه و کلاه ایمنی خطراتی در پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر ساعت کار ادارات همدان ترافیک را مضاعف کرد

تغییر ساعت کار ادارات همدان ترافیک را مضاعف کرد